Info o akci | |
Stupeň dokumentace | studie |
Lokalita | Kolín |
Investor | BIOLÍH Kolín a.s. |
Datum | 08/2008 |
Typ stavby | kolektor |
Délka | 400 m |
Kontaktní osoba | Petr Kopecký, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Předmětem této studie byl návrh průchozího kolektoru pro potřeby spojení dvou závodů na opačných stranách žst. Kolín. Kolektor byl navržen v délce 400 m, kde část byla navržena formou protlaku kvůli potřebě křížení se 7 kolejemi.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DÚR až RDS |
Lokalita | Dobrovice u Mladé Boleslavi |
Investor | Cukorvary a lihovary TTD, a.s. |
Datum | 07/2006 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Zastavěná plocha | 570 m2 |
Kontaktní osoba | Ing. Luboš Havlík, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Předmětem prací byl návrh stáčecího místa pro stáčení bioethanolu do železničních cisteren v areálu cukrovaru. Stáčecí místo umožňovalo stáčení do dvou vagónů současně. Projekt řešil kompletní umístění stáčecího místa včetně navazující přejezdové úpravy, záchytné a havarijní jímky, přípojky vodovodu a kanalizace a ochranné požární stěny. Stavbu komplikovaly stísněné poměry stávajícího kolejiště. Navíc geologické poměry byly složité, bylo nutné založení na pilotových základech. Projekt byl řešen ve všech stupních od územního rozhodnutí až po autorksý dozor, včetně navazující inženýrské činnosti.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | Vlečkový plán |
Lokalita | Mladá Boleslav |
Investor | ŠKODA Auto a.s. |
Datum | 12/2007 |
Typ stavby | dráha |
Rozsah | 22,3 km kolejiště |
Kontaktní osoba | Ing. Zdeněk Josefi |
Vlečkový plán vychází z geodetického zaměření skutečného stavu kolejiště. Zaměření je vyrovnáno metodou nejmenších čtverců tak, že výstupem je stav co nejvíce blízký skutečnosti. V rámci projektu jsou určeny tvary železničního svršku, určeny sklonové poměry, začátky a konce oblouků, tvary výhybek, atd. Vlečkový plán je zejména důležitý pro pravidelnou údržbu koleje, slouží také jako pasport vlečky. Jeho výhodouje, že je možné ho bez dalších úprav použít jako podklad pro další projekční úpravy kolejiště. Právě toho investor u tohoto projektu využil a získal tím časovou úsporu projekční fáze úpravy kolejiště.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | RDS |
Lokalita | Kolín |
Investor | Toyoto Tsusho Europe s.a. |
Datum | 08/2004 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Délka | 750 m |
Kontaktní osoba | Ing. Jiří Nesl, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Projekt části kolejiště vlečky nové automobilky TPCA v Kolíně. Konkrétně se jednalo o vlečku TOYOTA TSUSHO KOLÍN SERVICE CENTER. Součástí projektu byly i související stavební objekty: železniční propustek, železniční váha a železniční přejezdy. Zajímavostí bylo použítí elektrárenských popílků do tělesa náspu.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DÚR, DSP |
Lokalita | Mladá Boleslav |
Investor | Město Mladá Boleslav |
Datum | 11/2008 |
Typ stavby | liniová stavba |
Délka přeložky | 1085 m |
Užitná plocha | 4480 m2 |
Kontaktní osoba | Jindřich Jirák, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Ve spolupráci s firmou CR Project s.r.o. jsme se podíleli na vypracování projektové dokumentace pro drážní stavební objekty stavby Severovýchodní tangenta v Mladé Boleslavi, která zajistí propojení centra města s jeho východním okrajem. Stavba se nachází v komplikovaném intravilánu města Mladá Boleslav. Bylo nutné přeložku umístit mezi areál ŠKODA Auto a.s. a významnou kmenovou kanalizační stoku. Projekt dále řešil komplikované přepojení vlečky SD KOVO do nové trasy hlavní trati, kdy muselo dojít k úrovňovému křížení se stavebním objektem pozemní komunikace.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | DSP + RDS |
Lokalita | Neratovice |
Investor | Spolana a.s. |
Datum | 03/2002 |
Typ stavby | stavba dráhy |
Délka | 210 m |
Kontaktní osoba | Vaclav Malecek, vmalecek(at)spolana.cz |
Nová kolej č. 30 v areálu Spolany Neratovice byla vybudována jako náhrada za zrušenou kolej č. 204 u objektu staré amalgámové elektrolýzy. Tato stavba byla vyvolána v důsledku realizace stavby 880A – Sanace Staré amalgámové elektrolýzy. Nová kolej byla zřízena v prostoru mezi stávající kolejí č.28 a stávající kolejí č.30.
Info o akci | |
Stupeň dokumentace | studie |
Lokalita | průmyslové areály |
Investor | Pražská Teplárenská a.s. |
Datum | 10/2007 |
Typ stavby | pozemní komunikace |
Kontaktní osoba | Robert Veselý, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Podle požadavků investora na budoucí rozvoj areálu jsme posuzovali možnost průjezdu nadměrného nákladu mezi stávajícími překážkami v areálu. Průjezdy jsou posuzovány pro libovolnou jízdní soupravu a náklad. Byly použity vlastní LISPové aplikace založené na inkrementálním průjezdu jízdní soupravy velmi pomalou rychlostí. Výstupem je obrys vnějších hran vozidla (nákladu) a krajní jízdní stopy. Je možné posoudit jízdu vpřed i couvání.
![]() 2018
|
![]() 2017
|
![]() 2016
|
![]() 2015
|
![]() 2014
|
![]() starší
|